torsdag 24 februari 2011

torsdag idag då

Och idag kliver vi in i vecka 21 och de enda förändring jag kan säga är att ja, lite tjock kanske. Haha, men de viktigaste för mig just nu idag är att vi gjort fler veckor än vi beräknat sett har kvar xD Man måste hitta allt de positiva när man inte är på topp liksom ;)
Blir en magbild under dagen!

Sitter här och dricker lite te och surfar runt på en barnpool som jag ska ställa brevid duschen och plaska runt i, jajjemen, får kanske inte till något suuuperlyxigt bubbelbad i den men nog fan gills de som att man badar :P
Alla mina hemmafixarlistor börjar bli klara också.
Den som hyresvärden får fixa, de vi ska fixa (inte nödvändigtvis så mycket jag förutom shopping och pekande) och ja så klart en shoppinglista.
Vet inte hur många av mina kära bevakare som är intresserade av att läsa såna listor, så ni får väl hojta till om ni vill så fixar jag de :)

Vid två åker Pysen och Nellie ifrån Mora station, är framme här vid 16 ungefär och då ska vi möta dom och dom stannar här tills på lördag när vi ju alla ska ner till Mora :) Dom ville ha lite längre tid men sin älskade bästaste storasyster ;)

Inga kommentarer: