lördag 12 februari 2011

tekniska prylar

Jag har funderingar på att skaffa ny dator också, mannen har en, choffen har en, Likkan har en, ja alla och min räcker inte riktigt till till de jag vill kunna ha den till ,tydligen, jag är inte så teknisk så jag fattar inte de där men jag har fått de förklarat för mig väldigt pedagogiskt :) Hittade en dator som mannen sa var bra och som jag tyckte var snygg, för face it, jag är tjej den måste vara fin xD Men man kan inte fatta förhastade beslut men sen hittade jag ett usbminne som matchade datorn, ett rött hjärta som dessutom är ett halsband. Mycket snyggt. så nus ka jag bara tänka på saken för jag tycker vi har en massa annat vi måste fixa först men mannen tycker "men köp du" lite som vanligt :/

1 kommentar:

likkan sa...

meh.. tvärtom mot david xD han förklarar alltid för mig att vi måste spara pengar och prioritera istället för att köpa saker... så jag fick verkligen kämpa för å få köpa min dator xD