onsdag 23 februari 2011

gardiner och lampor

Av nååågon anledning gick jag in på jotex och bam nu är de gardiner beställda xD Samma färg som överkastet så mannen är väl inte heeelt lycklig xD Överkastet är nämnligen rosa, men jag hitta metervara för 29:-/m så jag köpte ett par metrar, tänkte ha både till gardiner i pyttefönstret och hänga på fondväggen i sovrummet - den alla tycker är jättesnygg och jag inte riktigt gillar just där kanske, mannen föreslog ommålning men är ju en dum dörr där som jag vill täcka över, aha draperi xD Hittade även två lampor som ska få stå på varsin sida om sängen, nu saknar jag bara två likadana nattbord och kanske lite fler kuddar och nallar att lägga i sängen och en kista kanske. Hmm blir bra de här till slut tror jag :)

2 kommentarer:

likkan sa...

Haha! En sån där lampa har jag köpt från jotex å, fast en svart! Den suger. Alla glödlampor är för långa och sticker upp skitfult... ^^

Anonym sa...

skaffa då "Plumen 001" så slipper du den fula glödlampan