onsdag 16 februari 2011

efter ännu en natt av kass sömn

Är jag helt slut. Lagomt tills vi skulle gå och sova igår kväll fick jag blixthuvudvärk, som typ när man slår huvudet hårt i väggen eller nått och riktigt känner hur bulan växer ut, men inte hade jag slagit i huvet så någon bula kom inte, bara blixtrande pulserande huvudvärk. Är sen ett par nätter även i stort sett heltäppt i näsan, men bara på natten, dock vet ja inte om de är så mycket att hurra för. Något jag däremot tycker vi ska hurra för är att imorgon så är de äntligen torsdagen (tur MsKitty påpekade de) den 17:de, vilket innebär att min väntan på tre och en halv vecka på att få åka till Östersund och tjuvkolla på Mini äntligen är slut! Ikväll ska vi iväg till ica och proviantera med cola och lite sokla, för får vi akut godissug på vägen kan man inte köpa godis av älgarna i skogen xD Ska kolla avresetid och så för imorgon med MsKitty under dagen idag med, känns ruskigt bra att hon har tid för hon vet exakt vart vi ska och allt :)
Men nu ska jag stänga ner dumburken lite och bara ligga och må illa, vi har en sån dag idag nämnligen :/
Läkartid på fredag, troligen 11.15 hos någon tjej, dom skulle ringa om de inte funka men jag tror de gör de, hoppas hoppas.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Men nu har du nog verkligen sovit för lite för det är torsdag imorgon ;)
Och ja, jag har koll. Rekommenderar att ni tar med lite småpengar till parkering, för dom har bara penga-automater vid sjukhuset (snåla jävlar) :P

Emelie sa...

Det blir utmärkt det, skulle vi komma in för tidigt så finns det ju affärer att gå i i värsta fall ;)
Kommer ni förbi här då vid elva eller ska jag komma bort till er? :)