onsdag 9 februari 2011

still dying

kunde ju inte låta bli att langa in en ny laddning tvätt efter att ha hängt upp de som blivit tvättat, och när jag ändå sprang runt och dog så körde jag snabeldraken en vända i trappen, ställde soppåsarna direkt innanför ytterdörren och fixa lite till i köket. förstår inte hur jag orka eftersom jag redan innan var döende :S nu ligger jag på soffan och dör ännu mer än tidigare, tv-dosan är dessutom borta och jag har endast en skvätt cola kvar och de är ofattbara två timmar tills mannen kommer hem med mer så fram tills dess ska jag göra mitt bästa för att inte kräkas, hoppas på framgång men ja. när jag var nere såg krypen (ödlorna) väldigt grådaskiga ut i färgen så dom ömsar nog snart, så då gav jag dom vatten och sen gav jag nelson lite godis med. mannarna ska iväg och pewpewa ikväll så choffa gör mat jag klagar inte men vet inte vad de blir. häromdagen försökte han dock lura i oss varma morötter, VARMA morötter!! de är typ hemskaste varma grönsaken som finns :O mannen var artig och tvinga i sig sina, jag är gravid och skiter i artighet, jag gav mina till hunden xD som blev skiiitlycklig.
nej nu återgå till döendet

3 kommentarer:

Likkan sa...

Hahaha, men varma morötter som är så gott!

Emelie sa...

Åh kokta morötter är ju så vansinnigt gott!

Anonym sa...

Aj Aj fröken, inte Cola!! Max 3 dl Cola om dagen! Duktig du Var idag, men glöm inte bort dig själv med! Och hur gärna du än tror du vill slippa förlossningen så vet jag att efteråt kommer du ligga där och vara så stolt över dig själv och bebisen som kom. Så kommer du inse att det faktiskt inte va så illa. Förbered dig på det värsta så kommer du bli överraskad :) puss puss Helena!