måndag 28 februari 2011

kaklåda

Nu har jag skickat med en kaklåda till min älskade man med choffa, men jag visste inte vad han gilla för smak på kakan för han har inte hunnit prova än så han fick fyra små bitar av olika kakor och så skrev jag en liten lapp med vilken som var vilket. Och ritade ett rött hjärta och la i också :) Men så visste jag inte vad han ville dricka så han fick två red bull med olika smak, hade han köpt bara en smak hade jag ju kunnat gissa men så lätt gör han de inte för en ;) Jag hoppas i af att han blir glad <3

2 kommentarer:

likkan sa...

Vadå, brukar du göra lunch till båda dina män? ;D

Sv: Haha jo iof.. har sagt det till David flera gånger och han håller med, men inte fan gör han nåt för det^^
Brukar Mattias fatta hintar menar du? Brukar han köpa saker åt dig bara så där? ^^
Isåfall är jag rädd att han är antingen bög eller den enda killen i hela världen som vet hur man gör i ett förhållande ^^

likkan sa...

Haha, ja det har David också märkt, men han har inte kopplat hur han ska göra för att jag ska vara glad än, trots att jag varit glad de gånger han gjort nåt sånt xD hahaha