fredag 25 februari 2011

"ovanligt snygg halsduk"

Tog med mig lillasyster och åkte först på dollar, köpte godis och roadtrippfika och cola och en hatt till Pysen och en nagelsax. Vi har tappat bort alla våra såna så då köpte jag en trots att de inte stod på listan, pincett som jag däremot måååste ha hade dom ingenstans trots en massa letande. Träffade även en kollega från SAS som jag snacka lite skit med.
Sen blev de tripp till konsum, inhandlande av hamburgersaker, smoothiesaker och chips med dip och sånt där. Dock frågade jag igår och vi hade hamburgare och fick svar ja. Och sen när jag kom hem med allt frågade mannen om jag hade köpt hamburgare. Hmm nä det hade jag inte eftersom beskedet jag fick var att vi hade de, men i af så tyckte herrn i kassan att jag hade ovanligt snygg halsduk!
Jag gissar att Choffa får handla de när han ändå handlar ölen han ville ha i bastun, för dom ska basta ikväll, han mannen och barnen. Jag däremot ska bara ta de lugnt och ptjaa äta lite :P

Nu blir de lite vilande för mig och lillkrypet för vi är trött och längtar efter att få mat.

Inga kommentarer: