söndag 20 februari 2011

tröttis

Mannen har redan fått i uppdrag att bädda sängen och om en liten stund så ska jag borsta tänderna och lägga mig i den och hoppas på att få sova bättre denna natt än föregående, hoppas måste man ju även om jag tror att chansen är lika med noll egentligen, men ska trots de göra mitt allra bästa.
Kom på att jag ju ska förbi försäkringskassan samt ringa radiotjänsten imorgon, för de har jag glömt i flera dagar plus att de ju vart helg dessutom. Tänkte ta radiotjänsten efter att jag vart på sjukan och lämna in pappiruset till försäkringskassan när jag ändå går förbi på väg till optikern.
Glömde dessutom köpa en pincett på dollar, och de var mest de jag åkte dit för att handla, surt xD Får lura dit mannen eller nått för så här kan ögonbrynen inte se ut och min gamla är spårlöst borta. Den har gått under jorden helt jävla totalt, tillsammans med min lilla sminklåda ^o) hmm.
Men i övrigt har jag inte gjort något nytt sen sist jag uppdatera, ätit typ fem kokostopparbollar eller så, sett criminal minds och ätit mat.

Nu blir de dejta kudden ;)

Inga kommentarer: