fredag 11 februari 2011

upprörd klubb men glad klubb

haha ja jag har en egen liten klubb ja, har ju bett mannen fixa här hemma för MsKitty skulle komma och hälsa på någon dag den här veckan (yay!), dock har han inte gjort de och idag kommer hon så jag har sprungit runt och surat på honom lite grann och i småpanik plockat här och plockat där och inte alls vetat vart jag ska börja ta tag i saker och ting, haha. han lovade också han han skulle fixa igår på lunchen och dagen innan de och ja sådär, men ne, dock kom hans dataprylar idag som han har fått, mhm och dom måste hämtas innan kl 17 för dom ligger på posten-posten och inte ica-posten och jag måste antagligen följa med och legitimera honom för hans leg är så gammalt eller nått och de måste tydligen ske idag. jag känner mig dock inte alls de sugen på de, jag tycker han kan vänta tills på måndag och städa här hemma som han lovat mig, jag vill faktiskt inte behöva skämmas :O :( men han får säkert som han vill, han orkar ha mig ledsen och arg men jag orkar inte ha honom surandes hemma hela helgen.

Inga kommentarer: