torsdag 27 januari 2011

torsdag igen

först svar på anonyma kommentaren, nej mitt läkarbesök var kostnadsfritt, dom sa det både på mvc och i receptionen och de är så de är i af här där jag bor, så då kan dom inte skicka en räkning i efterhand.
Ringde dom nyss och dom skulle makulera de :)

annars idag mår jag illa, men inte alls så illa som de har vart tidigare, mår inte helt 100% men gott och väl 50% i genomsnitt. Haha, tror de är MsKittys magiska råd som hjälpt! Skickade ner mannen efter en burk från kylen halv sju imorse xD
annars idag så ska vi städa här idag, jag ska dammsuga och skura där nere, fixa badrummet där nere och sådär, de ska jag nog klara av. och tvätta en hel massa, helst allt. fönstren ska dammas och bordet röjas, dammsuga och skura övervåningen och slänga allt skräp. Mannens skrivbord ska också fixas.
Tänkte även en sväng på dollar, kors i taket och så ska jag duscha idag.
och solen lyser.

Inga kommentarer: