torsdag 6 januari 2011

Offentligt

Ja som ni kanske redan förstått av föregående blogg inlägg så har vi gått ut offentligt med bebisdelen av våra liv, vi är inte längre Svegs bäst bevarade hemlighet som alla vet, haha.
via facebook skrev jag helt sonika
- Nu när mormor & morfar (mamma och pappa) och farfar & farmor (svärfar och svärmor) syskon och gudföräldrar och så där vet så kan vi ju lika gärna göra de offentligt ordentligt och berätta att vi väntar tillökning i våran lilla familj i form av ett kärleksbarn ♥
och det började kommenteras på de hej vilt, alla var positiva, hur man inte kan vara de vet jag inte men skönt i af. Likkan blev lite orolig att bloggen min skulle förvandlas till en bebisblogg men jag är ju fortfarande jag, visst kommer jag prata bebis men inte enbart. Man är la ingen avelsko ;) Och vad ska jag berätta, hur dåligt jag mår och analysera färgen på kräkset och vad som kom upp? xD inte ens jag vill nog veta alla såna detaljer. Dock fick jag en respons på fb som gjorde mig lite extra glad. Och den ser ni här, kändes jättekul med sån positiv energi
Annars så har jag sett filmen på sexan tror jag de är, har inge ljud på så ser inte vilken kanal de är, och har sett den förut så inte så himla spännande kanske att se den igen, meeen i brist på bättre. Mannen spelar och nu upptäckte jag att jag missat ett avsnitt av serien jag gillar på femman "rizzoli & isles", har vart uppehåll några veckor och inte har jag sett någon reklam heller så nu känner jag för att skicka klagomejl till kanal5 XD


Förutom de fick jag umgås med Nanette flera flera timmar idag och det var så skönt att få prata av sig :D

1 kommentar:

Emelie sa...

Vänta du bara, du går nog upp i helt i varv vad gäller bebisodlandet du med ;)
Om du kommer ifrån ditt hemska kräkande det vill säga ;)