torsdag 27 januari 2011

effektiv dag ändå

röjde ut allt ur sovrummet men de är inte klart, de ska dammsugas och skuras och vikas kläder.
efter de åkte vi och hämtade nanette och åkte på dollar, Nelson ville ha kaninmat och så ville jag ha torkdukar, ni vet typ.. ajax gör såna, engångs 60-pack men nää dollar har slutat helt med de. I af blev jag helt slut på dollar och satt till och med på golvet en stund därinne. det var meningen vi skulle på ica efter de men jag orkade inte så vi tog med oss nanette hem ett par timmar istället och jag kräktes, så klart.
Men av det här har vi lärt oss att om jag bara ligger ner så går allt bra :P Dock liggandet som försatte mig i den här situationen med illamående ;) haha nej men så jag säger.
Men som ni märker är humöret på väg åt rätt håll :P
Har inte vart på så här bra humör på länge, och ännu längre sen jag gjort mer på en dag än att duscha xD

imorgon ska dock gå i betydligt lugnare tempo xD dammsugas och skuras men de kan man göra långsamt, resten får mannen fixa den stackaren men han är underbar och klagar inte alltför mycket, till skillnad från mig, haha.

imorgon åker coffa hem till sina föräldrar och hämtar saker, dom kommer upp på söndag igen.

1 kommentar:

Likkan sa...

Hahahaha liggandet.. xD ååh önskar att vi kunde åka på dollar, men för lat för å gå.. Måste skaffa en bil tror jag...

Hur kommer det sig att det fortfarande står att du bor på myrgränd på hitta.se?? Tänkte kolla vart du bor nånstans så jag vet var jag ska ägga.. ;) Hahaha neejrå.. Men tänkte kolla typ vart det ligger, har inte fattat det än och verkar inte förstå förklaringar heller.. xD