onsdag 19 januari 2011

omg jag dör xD

Sitter (ligger) och ser biggest loser och han neil som fuskade för några veckor sen och åt en massa och plussa 17 tycker att dom svarta är svagast i huset och att de är fel att dom röstar ut de största hoten osv och att dom borde spela rent spel och träna mer istället och sånt. och jag bara dör av skratt, ska han säga. och han inbillar sig att han är största hotet, ehm nej, inte ett dugg. och att han ska lyckas skicka hem dom svarta en efter en, ha! ikke, helsvart final och neil du är dum i huvet!

haha när nanette skrev att hon läste om fåglar var jag tvungen att tänka lite, fick först för mig att hon googla om talgoxar och blåmesar xD haha man är lagom trött och sliten.

att vara gravid är fan inte mysigt, folk som påstår de har fel. dom har inte mått såhär.
f-kassan ringde imorse med, mannen hade missat att lämna in ett papper för han tyckte dom såg likadana ut, vilket dom inte var men han sprang och lämna de på lunchen så de löser sig nog nu.

1 kommentar:

Emelie sa...

Det kanske inte är mysigt när man mår sådär men har man sån tur som jag haft så jo, då är det hur mysigt som helst :P