torsdag 20 januari 2011

gravidsenil?

jag skulle ringa sjukan för att jaga rätt på mina papper men av någon anledning mitt i göra ingenting och må illa på soffan glömde jag de :S får lite pengar imorgon i af tydligen, för 1-7 december, hur kan läkarna vara så klantiga att inte skicka in mitt läkarintyg? men imorgon bitti ska jag minsann ringa direkt och skälla och säger dom att dom ska skicka de till försäkringskassan direkt så ska jag artigt avböja och säga att jag hellre ser att dom skickar de till mig för då vet jag att de hamnar där de ska. bah!

ikväll blire vitlökskycklinggryta a la Nicole men mannen och coffa får laga den, den är inte så komplicerad så de ska dom klara av.

gymmet stängde så klart tidigt idag men i fortsättningen skulle dom ta 3 dagar i vecken, precis som jag bestämt, mohahahaha
igår fick dom springa på affären två gånger, för han glömde massa saker.
och filmen var riktigt... dålig igår med

Inga kommentarer: