måndag 31 januari 2011

kameran

Kom ju på nu när min syster påminde mig att hon tar ju studenten snart, och då måste jag ju ta med kameran, men så blev jag fundersam, jag behöver nog större minneskort till den och hur länge räcker batteriet, de är kanske bäst att ha ett extra.? Så har spanat runt på batteri och ett större minneskort (32GB, säger inte mig nått utom att de är större än de jag har men nån därute är garanterat mer teknisk än mig) och hittade på netonnet för 1319:- (529:- för batteriet och 790.- för minneskortet) så dom kommer jag nog slå till på när jag har funderat lite, eller om jag tar 16GB, jag har ju ingen aning om hur mycket man behöver, MEN vi lär ju vara i Katrineholm ett par dagar då och vet ju inte när man ser familjen nästa gång så man borde ju ladda upp med bilder. Hmm mja. Får diskutera detta med mannen som förstår :P

Inga kommentarer: