lördag 29 januari 2011

it's getting better

sjukpenningen kommer in på måndag, gud så skönt, då vet man de liksom :)
sen kollade jag runt på hm lite ;O
uj uj och köpte två par jeans till min man, för två par av hans har gått sönder den här veckan plus att han har minskat midjemåttet lite och ska fortsätta med de så han behövde nya.
och de bästa är att jag hittade dom på sales så han fick två par för samma pris vi skulle gett för ett par annars :D
och så hittade jag en jacka, en sån jag velat ha hur länge som helst! en baseballjacka med ett M på, med M som i mattias, sådär som dom har i amerikanska serier och filmer ni vet så den var jag bara tvungen att köpa även om magen inte kommer få plats i den sen men kommer ju inte vara tjockis för alltid :)



bild lånad från HM:s hemsida

Inga kommentarer: