fredag 28 januari 2011

heeelg

fast att mattias har vart hemma gjorde att jag var övertygad om att det var söndag idag redan, men de var de ju inte :P har mått lite illigt på morgonen så idag låg vi kvar lite längre i sängen och sen flyttade jag lite fönstersaker, tänkte ställa dom i sovrumsfönstret + på kistan istället, bild får ni när de är klart, när de nu blir de haha.
mannen höll coffen sällskap på knuten och tog hem tandpetare till mig för de mååååste jag ha, ni ska få se senare nån gång.
nu ska jag se till att han tvättar och fixar en massa :P inte ska han få spela hela dagen idag han inte, nää han har semester för att vara med mig ;D

1 kommentar:

Likkan sa...

Haha, jag kan inte ha saker i mina fönster för dom petar katterna ner.. :( Hur gör du?? :P

Han ska ha semester för att vara din städhjälp menar du? xD