onsdag 26 januari 2011

min plan + ahhrg.. och sådär

Nu surfar jag runt på olika recept, GI recept närmare bestämt. Tusse var ju inte på jobbet när jag var där så jag funderar på att göra hembesök hos henne men känns fel att komma tomhänt liksom, och jag har läst att hon äter GI nu och då är de ju omtänksamt att ha en GI kaka. mhm mhm. men jag måste ju må bra också.

ikväll har jag beställt jordnötssmör och cola xD hahaha för jag kan lätt äta en hel burk själv xD
måste ringa unionen också, för kan ju inte vara meningen att jag ska betala tre räkningar, utan de kan ju bara vara den sista, förvirrande. och hm och tre, tre som var billigare nu är på länge typ :) och så hoppas jag att f-kassan skickar pengar snart för kameran ska också betalas :S men de andra går före den faktiskt.

Ser gammalt avsnitt av lyxfällan nu, dom får 40 papp EFTER skatt och går ändå back. Åhh va arg jag blir!

Inga kommentarer: