lördag 1 januari 2011

2011 - nyårslöften och to do this year

Då ska man ju ha ett sånadäringa nyårslöfte, hade en bekant på facebook som igår "gjorde sig lustig" över att så många lovar att gå ner i vikt men ingen typ lyckas, vilket gjorde mig lite sur faktiskt, personen verkar tro att det är lätt och personen själv ifråga skulle också må bra av att gå ner lite i vikt så de så, men istället för att ge ett "riktigt" löfte så valde den att bli den bästa tänbara partnern för sin respektive. Hallå? Ska man inte vara de jämt, oavsett nyårslöfte eller inte. Personen har råkat på pucko-status i min bok i af.

Nåväl, till mitt nyårslöfte då och jag har ingen aning om vad jag ska ha för nått. Gå upp lite i vikt för medans jag vart sjukskriven har jag gått ner några kilo och man vill ju se hälsosam ut. Och kanske vara lite snällare, tycker ändå jag är rätt snäll men kör väl på de där mamma alltid säger - har man inget snällt att säga ska man vara tyst. Så de får bli mina löften. Plus att hjälpa mannen med sitt löfte om magrutor.

To Do 2011
- Mattias fyller år (13 januari, 27 år)
- Åka till Katrineholm - Karlstad (27 januari - 4 februari)
- Förhoppningsvis flytta söderut (vet inget försen tidigast måndag och de är jobbigt som fan)
- Första bröllopsdagen (17 april)
- Roxanne och Fröken Fräs fyller år (22 april, 2år)
- Jag fyller år (26 juni, 24 år, jävlar vad gammal man börjar bli)

samt alla släktingar, syskon, föräldrar och svärföräldrars födelsedagar.

Inga kommentarer: