tisdag 11 januari 2011

it's a bad day

hade en jobbig morgon imorse, på väg från badrummet så svartnade de för ögonen (inget ovanligt) men denna gång svartnade de precis när jag skulle passera köksstolen the coff sitter vid datorn på och så klart attackerade stoljäveln mig med dunder och brak och förföljde mig dessutom typ två meter. har ett skrapmärke på benet efter de *suck* och sen tog jag mig in i sovrummet, tar tag i MrHink och sen mår jag jättejättedåligt och ite har de gått över än O.o idag kommer bli en fruktansvärt lång och jobbig dag.

tur nanette mejlar mig i af så jag inte behöver sakna henne så mycket, de är ju inte samma sak som om hon satt här breve men nästan om man låtsas :P

1 kommentar:

Likkan sa...

HAHAHA! Sorry, men kunde inte låta bli att skratta åt att stolen förföljde det xD Det lät rätt roligt xD

Men är det verkligen normalt att må så där illa?? Borde du inte gå till doktorn? Har aldrig hört talas om nån som blir så där dålig!