onsdag 26 januari 2011

jaha

då har dom gått iväg, ingen hade peng på jobbet så fick ingen "så länge cola" :( men hoppas dom inte sitter på lilla hotellet alltför länge bara :/ hunden fick kissa men fick ingen kvällsmat så hon väntar nog också på att dom kommer tillbaka för jag kan inte gå dit ner.

varken panduro eller ellos katalogen kom idag heller.

sjukan skicka räkning också, ehm glöm de, ska ringa och skälla på dom imorgon för de var "där uppe" jag var och de är inget jag ska betala för så de kan dom glömma. dom försöker och försöker lura pengar av mig. undrar om dom gör de för flera?

2 kommentarer:

Likkan sa...

Hahaha vad envisa dom verkar vara mot dig då.. "Du SKA betala, även fast det är gratis!"
Men jag visste inte att det är gratis på mvc, äre det? Varför äre det?

Anonym sa...

tyvärr gumman så måste man betala för sjukhusvistelse... man får även betala en ganska så stor räkning vid förlossningen :(