fredag 7 januari 2011

fredag

Idag står städning och fredagsmys på schemat. De ska diskas och tvättas och dammsugas och skuras golv. Hade gärna haft såna dära torkdukar med citrondoft från dollar och kunnat dammat lite också men jaja, man kan inte alltid få som man vill. De ska vara snyggt tills fredagsmyset börjar i af. Dock kan jag inte delta i städningen alltför mycket, bä, men jag är en jävel på att övervaka städning i af :P

Kommit fram till att mina tabletter som jag ska ta morgon och kväll, om jag behöver, tänker jag inte ta på kvällen något mer i af. Låg vaken skitmånga timmar inatt, för i dom där jävlarna är de koffein, och de märks kan jag lova. Jag har tänkt otroligt mycket inatt, haha. Till sist lyckades jag i af somna som tur var men är ju nååådigt trött idag. Blir att sitta här ett tag och bara ta de lugnt.

Men nu blir de frulle för oss :)

Inga kommentarer: