lördag 22 januari 2011

isvatten

De är typ allt jag vill dricka, vilket är lite jobbigt för jag gillar egentligen inte vatten för de smakar liksom ingenting vilket ju är helt poänglöst. Just nu verkar de som att de är just avsaknad av smak som går hem. Dock funkar inte enbart vatten utan de måstemåste vara is i.

Nyduschad är jag med, skulle nästan känt mig skitfräsh om de inte vore för de envisa illamåendet som ju vägrar ge sig. Ibland blir jag lite arg för jag aldrig verkar få bestämma nånting, men är ju lite lönlöst, 24 veckor kvar och vem orkar vara småarg så länge? Inte ens jag xD den suger ju trots allt på tummen nu ibland, sötigt.

Men nog om sånt, nu ska jag på dejt med mrSandman, mrPillow och mrBed, är tillbaka imorgon någon gång lagom tills nanette kommer :)
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: