fredag 21 januari 2011

skitfredag - rent ut sagt

idag mår vi hemskt dåligt, men har pratat med läkarn så att sjukintyget ska skickas till försäkringskassan så hon kan sätta in mera pengar till mig, tur att de redan är beviljat och hon bara behöver ett papper för den här månaden drog dom tvättmaskinen och de var ju endel pengar :S

men ja, så fort vi rör oss idag överfaller ett jätteillamående oss, så vi ska bara ligga här och se döda ut tror jag så kanske illamåendet ger sig på nån annan. hoppas kan man ju.

ser biggest loser igen och hatar neil som vanligt. SEND HIM HOME!

igår kväll var jag, humörsvägningar personifierad, först vart jag arg på pannkakorna, sen ledsen för man kan inte alls jämföra de så, sen arg för salladen glömdes på affären för andra dagen i rad och
 så höll de på. sen berätta mannen att han hade hälsat till MsKitty och vad dom sagt och att hon skulle titta förbi och hälsa på och då började jag gråta igen och mannen blev helt förskräckt och undra om jag var ledsen först men jag blev så glad, för som han sa, säger hon att hon ska göra nånting så gör hon de och jag saknar att kunna gå och prata med henne på jobbet när jag bara ligger här som en död säl. nu känns de mycket bättre, känner mig inte lika deprimerad.

Resten av dagen blir extremt lugn, grabbarna ska på gymmet och jag ska duscha, sova skapligt och ta de lugnt lugnt lugnt-

1 kommentar:

Emelie sa...

Det är ju tur att man kan glädja någon ;)