måndag 31 januari 2011

måndag idag va :O

har noll koll verkligen, haha.
inatt mådde jag jätteilligt och det var fruktansvärt, nästan så stackars mannen började må illigt och då är de hemsk O.o

idag har jag i af rört mig ur sängen fast vi mår lite illigt idag med, så klart, hemska unge men jag älskar han/hon ändå, så klart :P Mannen sitter just nu och pillar på bloggheader, han fixar en åt mig som inte alls kan sånt däringa tekniska saker :) och jag har just skickat efter en massa bebiskläder, faktiskt dom första som jag har köpt, 10 par för knapp en femhundring (dessutom är två av dom set), helt klart prisvärt och så jäkla söta. missade att kopiera bilderna och nu är dom försvunna från sidan men dom ska komma i slutet av veckan så då får jag väl fota dom och lägga upp :) blev i af två hängselbyxor med tillhörande tröja, några bodies och sparkbyxor. köpta på 18månader.se (la in länk men den funka ju såklart inte så ni får klara er ändå :P) är dom i af :) den där butiken jag nämde häromdagen :)

resten av dagen blir att  ta de lugnt, ska försöka åka på ica för vi måste handla hundmat *suck* hur man nu ska orka de liksom, blir alltid helt död i flera dagar efter utflykter :/

Inga kommentarer: