onsdag 12 januari 2011

onsdag

aaahh och jag har inte så stor aning om vad jag ska beställa för middag till ikväll, är liksom inte sugen på nått speciellt - förutom sushi som vanligt. jag hoppas verkligen jag får gravid-sushi snart innan jag självdör av .. hmm sushiavsaknad?
igår fick jag potatismos och fiskpinnar, mumma :D och sen börja pojkarna fundera på om kanske vår hyresvärd hade fler lägenheter än här och jag typ nää inte kan han flytta heller, blir så långt och gå om vi ska hem till honom och äta varje dag xD
men idag, ja jag vet inte, vill mest ha kolasnören hela tiden.

Nu försöker bee döda våran fönsterkartong, den jäveln, suck. han ger sig aldrig, men han har i af slutat försöka de kl 800 på mornarna så..

nu ska jag slappa resten av dagen och ikväll ska vi se film för de har min man lovat!

Inga kommentarer: