måndag 17 januari 2011

bah

Kl är 2. Mannen sover, hunden sover, ena katten ligger på mig och sover och den andra ligger i soffan men jag nää jag kan inte somna. Varje gång jag nästan somnar drömmer antingen hunden eller mannen och låter en massa och då kan jag inte somna. Så jag gör sånt jag brukar; mentala shoppa@willys-listor, tänker ut olika saker att blogga om som jag som vanligt kommer ha glömt till imorgon, funderar på heminredning och kakor och ja, hoppas på att somna så klart.

Måndag imorgon, mannen jobbar och coffa börjar jobba, så jag blir ensam hela dagarna med djuren igen. Bee är ju rätt pratig och mammagris så de ska nog gå rätt bra ändå, får lägga upp videoklipp någon dag om jag listar ut hur man gör xD ska försöka lista ut hur man gör bloggheader och stoppar in också, börjar bli dags känner jag :)

Men nu tillbaka till blundandet, till alla ni som redan sussar sött, fortsätt med de era jäklar, haha ;)

Mattias<3
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

Emelie sa...

Ett tips är att söka på header blogspot på google, ta en mall där och modifiera den sen. Då får du rätt storlek på den direkt i alla fall, för det tycker jag brukar vara största problemet ;)
Film är inte heller så klurigt som det verkar, klicka på videoklippsymbolen bredvid där du klickar för att lägga upp bilder så ska det funka :)

Helena- Mamma till Vincent sa...

Jag ska nog försöka ta mig 2 minuters blund när Vincent vilar igen. Så trött efter helgen :) puss