måndag 10 januari 2011

måndag i af

Ja biggest loser gör mig ju så jävla engagerad, meh gud han som fuskade fick vara kvar, hur kan dom tänka så? Visst det är ett spel men ändå, jaja jag vet ju att dom inte hamnar i final i af.

Roxy har skällt endel på The Coff i förmiddags men nu ligger hon här och sover med mig vid soffan och de verkar lungt, så förhoppningsvis vänjer hon sig snabbt vid honom, hon har luktat på honom minsann xD dutti vovve.

Gravidprat
inatt drömde jag att läkaren stal en utav våra bebisar via typ ultraljudsbilden eller nått, helt jävla skumt var de, vaknade upp helt kallsvettig. första gången jag drömt och bebisen, tidigare har jag bara drömt om att jag är tjock xD men inatt var dom i af två (tills en blev stulen) och det måste ha och göra med mammas tjat, att MrSynsk inte kunde se de och tråden på familjeliv där en man skojat med sin fru att så dåligt som hon mådde måste de vara två där inne. Min mamma blev spådd för typ 15 år sen eller nått och då skulle ett av hennes barn, mediumet eller vad man ska säga beskrev min personlighet, att jag skulle få tvillingar. Får väl se. Skulle dock bli glad om de blir två för då har vi två barn, fattas bara volvon och villan liksom och jag måste definitivt inte göra om de här.

Och saker som stör är när folk säger "jag sa också att jag bara skulle ha ett barn men man glömmer de" Jag vet inte de ja, när jag mår så här dåligt, inte kan ta hand om mig själv så tänker jag faktiskt inte skaffa fler barn. Hur ska jag lyckas ta hand om alla djuren, ett barn och mig själv sen då liksom. Nej de blir bara en, sluta tjata om hur du mådde för uppenbarligen mådde ni bättre än mig, jag tänker inte göra om de här. 
Och dom som säger "de går över" jaha, vad då är ni synsk eller, för de där har jag fått höra sen v5 ungefär, "efter v XX så mår du bra" dock har v XX ändrats ju längre in i graviditeten jag kommit så, jag har inga förhoppningar. Dock får man säga jag hoppas de går över snart till mig, haha.
och dom som frågar mattias på jobbet hur jag mår eller skriver till mig och jag säger kräks som vanligt och då får man höra "du måste äta ordentligt" jo då de gör jag, det är inte ÄTANDET de är fel på, utan KRÄKANDET. Jättegulligt att ni bryr er, de är de, men klart jag fattar att jag måste äta?!
Och alla tips på vad som hjälper, en gång för alla, har provat åksjukepiller, åksjukearmband, piller på recept, alla hemmakurer som alla tipsat om och inget funkar på mig, that's it.
Oj, nu har jag klagat av mig i af, känns lite bättre men får lite dåligt samvete. Hoppas ingen tagit åt sig för jag menar inget illa ens lite grann men ibland måste man lätta trycket liksom :)

1 kommentar:

Likkan sa...

Hahaha jag tog åt mig ;D

Faktiskt så har jag en vän som är gravid nu som har kräkts varje dag under hela sin graviditet... Hon ska föda om typ en vecka.. =/ Hoppas det inte blir så för dig!

Men jag fattar hur du mår, fyfan, jag har aldrig mått så dåligt som då jag var gravid! Mådde illa konstant och spydde och hade mig.. läraren i skolan trodde jag var bakis varje dag xD

Haha, mamma går också till ett medium då och då... Enligt tanten så hade jag ätstörningar för några år sen (vilket visserligen stämde), ena syrran kan prata med djur och andra syrran är synsk xD

Rolig dröm dock ^^ Hoppas det inte händer på riktigt.. hur det nu skulle kunna göra det xD