söndag 16 januari 2011

jag gillar inte nördar

dom sitter - helt seriöst, kanske fyra meter ifrån varandra, båda har headset på sig, dvs båda lurarna - och har helt uppenbarligen skithögt ju på så när dom pratar med varandra överröstar dom tv och det riktigt rejält kan jag lova och då har inte jag överdrivet lågt ljud eller nått. dessutom svär dom och dunkar i bordet när dom dör och det är otroligt ofta så jag börjar tro att dom dessutom är dåliga nördar. i vilket fall som helst så har jag lesnat men när jag påpeka detta så tittade dom bara dumt på mig och typ, fnissa för sig själva. om jag har fått höra tidigare att jag är sur/grinig jämt utan att vara de så kan jag lova att just nu är de ingen falsk anklagelse. tycker man kan visa lite respekt mot en gravid kvinna (fru för den ena dessutom) som mår dåligt mest hela tiden.

Inga kommentarer: