onsdag 26 januari 2011

ooonsdag

Sömn/Dröm
Inatt kunde jag OTROLIGT nog inte heller somna, höll på att bli tokig. Till sist tog jag till mitt hemliga vapen, desperat som jag var. Jag tog på mig öronproppar och då var det som och kroppen och knoppen helt magiskt gick in i sovläge och jag slocknade i stort sett omgående. Drömde massa helsjuka grejer visserligen, var på nån typ djurpark men dom hade bara späckhuggare och sånt som dom matade med folk för dom inte skulle vänja sig vid folk hur som helst, Mannen hade en grå jako och mamma ville ta med höggravida mig för att gå och gymma och andra helt tokiga saker. Mannen visste inte att jag hade öronproppar i så han pratade med mig imorse han xD Jag hörde nada och sov tills dom kom hem på lunch istället :) Har jag berättat om första gången jag sov med öronproppar brevid min underbara karl? xD


Idag
Klev upp och riktigt skuttade fram, utvilad, druckit en skvätt cola till frukost (colan är slut nu :O) och såg hur solen lyste upp hela vardagsrummet. Mannen tittade skeptiskt på mig och undrade nog vad för alien hans fru blivit utbytt till :P Men jag känner mig på toppenhumör, lite svagt illamående men om jag låtsas att jag inte vet kanske de inte märker mig och går vilse och hittar någon annan att plåga. Hoppas Hoppas.
Ska i af ta de lugnt idag, så de här braiga håller i sig, mannen och coffen ska äta på lilla hotellet ikväll för presentkortet han vann på jobbet och jag har ingen aning om vad jag ska äta men de blir nog bra.
imorgon och fredag samt nästa vecka är mannen ledig och ska umgås med mig heeela dagarna :D

Gravid
Magen syns fortfarande, den kanske tänker växa lite nu. Är som sagt lite illamående men mår ändå bra.


Bebis
Barnnamn. Jag tror vi döpt barnet, vi hade namn vi funderade på men diskuterade de igår och vi vill nog inte ha dom utan jag föreslog ett igår och min man sa "det är fint. vart hitta du de, på familjeliv?" Hahahaha, hur vet han vad jag gör hela dagarna ;) Men nej, de liksom kom i en dröm. Vi var ute och gick med X och jag bara visste vad X hette, de var ingen som sa något eller nått utan de bara var så liksom. Vi får väl se hur de blir :)

2 kommentarer:

Likkan sa...

Jag vill veta! Vad för namn? :P

Anonym sa...

jag har redan frågat men får inget svar - :S men de hinner ändra sig när de håller den /de i sina armar..// mamma