lördag 1 januari 2011

mitt lilla humörsmonster

Har pendlat mellan rosa och lycklig och nynnat sånger med hjärtan och regnbågar till att bli jättearg och röd och vräka ur sig hundra pratbubblor fyllda med åskmoln, blixtrar och arga krumelutter till att lägga sig i ett hörn och snyfta lite övergivet. Med andra ord, mitt humör har inte varit på topp hela dagen. Varför? Det kan jag inte ta upp här, för mitt nyårslöfte förbjuder de (har man inget snällt att säga så ska man inte säga nånting alls) plus att om jag säger de här kommer folk bara vilja diskutera de, irl, och det är inte alls poängen med att ha en blogg men alla verkar inte ha fattat de (vilket gör monster surt igen) men ja, nu lite slöglo lite på tv, göra monstet glatt och sen sova sig lite.

1 kommentar:

Likkan sa...

Hahaha sant, skitjobbigt när man bloggar om nåt och så träffar man nån på ica som typ "Duu, vad menade du egentligen med det där du bloggade om igår? Vem pratade du om och vad har hänt?"
Kan inte folk fatta att om man vill prata om nåt så PRATAR man om det, what happens in the blogg stays in the blogg liksom ^^