måndag 17 januari 2011

haha

och inatt efter att jag bloggat klart, tror ni inte katten börjar snarka där han ligger och sover på mina ben. konspiration säger jag bara. lyckades i af somna till sist för att vakna av att Mini tyckte vi var kissnödiga straxt efter sex så de var ju bara upp och kissa och sen försöka somna om, vilket var knepigare. vid åtta ringde mannens klocka och jag mota upp honom så han kunde gå och kasta upp coffa så dom kunde gå till jobbet (coffas första dag idag) och hör hur dom pratar ute i vardagsrummet och mannen säger att han sovit såååå dåååligt inatt och jag typ huh? de har jag då inte märkt xD

Har blivit instruerad av MsKitty om hur man lägger upp filmklipp och de lät ju lätt så jag borde klara av de, haha och även fått tips på de där med headern, så nu har jag nånting att pyssla med idag i af :)
Och prata lite med Helenan på fb blir de nog också och mejla Nanette.

Idag fyller även min lillasyster år så grattis på henne, väldigt många som fyllt den här veckan xD

1 kommentar:

Likkan sa...

Hahaha.. som David då. Han påstår ibland att han låg vaken jääättelänge, trots att han somnat ca 5 minuter efter att vi lagt oss. ^^