söndag 23 januari 2011

spjälsäng

Idag har vi fått spjälsäng också, bara sådär helt plötsligt.
Så någon sådan behöver vi inte skaffa, och faster (papsens svägerska) skulle kolla runt bland sina vänner också vad dom har som dom inte behöver med. Kul :)
Mamma skrev de på msn och de är ju bra :)
Så nu har vi en säng, lite kläder (ska be mamsen skicka över bilder) och en bebis i magen so är ca 16 cm :O känner mig chockad över att den får plats i min lilla mage.

annars ikväll blire one tree hill, shear genius och bones - som vanligt.
snart mat hoppas jag för jag är hungrig och krypet med skulle jag tro, men illigt mår vi, som alltid ändå

imorgon är de läkarbesökande vid ett som gäller också, förlänga sjukskrivningen hoppas jag för än klarar jag inte av att jobba :( efter de tittar jag nog in på sykes lite grann också om jag orkar men de hoppas jag

1 kommentar:

Emelie sa...

KOM FÖRBI HOS MIG I SÅ FALL :D