lördag 8 januari 2011

ännu en kass dag

Jag mådde sådär typ hela dagen igår och började morgonen med att må ännu sämre idag, har inte ens fått i mig pillret än *suck* och de tar en timme innan de börjar funka. Sovit dåligt inatt igen, mannen sov bra, snarkade som en flock gnuer och såg nåns söta fötter haha. Sött när han pratar konstiga saker i sömnen. Hunden har också sovit skitbra och jagat kaniner i stort sett hela natten.
Apropå prata i sömnen så gjorde jag de natten efter att jag legat på sjukan.
Mannen satte sig upp och jag vaknade och fråga vart han skulle och han skulle på toa sa han. Under tiden han var borta somnade jag om och vaknade inte när han kom tillbaka, ytterst ovanligt och då utspelade sig följande konversation.
Jag: Spyr du?
Mattias: Jag gjorde. Jag är klar nu.
Jag: Bra. För det är min hink
Och sen fortsatte jag sova. Vilken egoist man är.

Fått brev från polisen också, tydligen anser dom att dom inte kan utreda saken trots att tradera har alla bevis som dom behöver men jaja, jag slipper i af betala fakturan idioten skaffat i mitt namn men hade gärna sett att idioten fått betala den.

1 kommentar:

Emelie sa...

Nu tycker jag allt att du är lite bitter ;)