torsdag 6 januari 2011

dålig uppdatering

Nu idag är de torsdag, sitter och ser jan bylund med den om mammor och väntar på Nanette :) Vi ska vara tjejliga idag och jag har mina tjockisbyxor på mig, känns bra på magen som är lite bulig.

Uppdateringen har vart lite dålig på senaste tiden, i tisdags skulle jag till sjukhuset för att vägas och stickas med nål och ge urinsticka. hade gått ner lite mer i vikt, lite för lite näring och för att få blod fick dom sticka mig typ tre gånger, oj oj. Läkaren bestämde att du får stanna här inatt och ligga på dropp, jaha okej ja visst okej sa jag och då fick dom sticka mig lite till för droppnålen men ja, de gick inte heller så bra xD så till sist kallade dom in narkosläkaren som fixade de på ett stick, han var bra han. Fick åka upp på rum och delade rum med en döv senil dam som var nånstans mellan 100 och döden. Igår morse var de dags att bli stucken igen, tre gånger för lite blod och kissa i burk. Mer dropp, fick typ två liter hokuspokus xD Proverna såg bättre ut, fått nya tabletter och ska äta bananer. Kräktes tre gånger under natten där och sköterskerna fråga hur jag mår. Ja, hur verkar de som jag mår tänkte jag surt. Har gjort spännande iakttagelser i samband med detta, färgen alla refererar till spygrön är helt fel, hur många nyanser som helst. Så igår fick jag komma hem igen, så skönt att sova i sin egen säng. Och hann se biggest loser igår på dagen, så klart vann dom svarta igen, dom ingen ville ha och jag är så glad :P

Annars blir de en slapp tjejdag idag och prata av sig :)
Grattis på Norsken somfyller år idag också.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Skönt att du fått komma hem igen i alla fall. Vi får väl hoppas att du inte behöver må såhär resten av tiden :P

Svar: Ja, dom är skitsöta :D Sen fanns det lite andra startpaket och grejer också men vi har redan så mycket kläder så jag skippade det ;)

Likkan sa...

Hahaha, vad kul du verkar ha haft xD
Nej huvva, hoppas du blir bra snart =)