lördag 8 januari 2011

mannen är duktig

Han går runt med headset och lyssnar på musik och dammsuger samt sjunger för sig själv, dock har han inte alls samma musiksmak som mig så jag har ingen aning om vad de är han lyssnar på, hihi.
Jag ligger kvar i sängen fortfarande, fick in min dator hit och har ägnat större delen av min idag vakna tid åt ultimat fönstershopping. Tur man inte har så mycket pengar för då hade man handlat upp dom xD

Och imorse tänkte jag "Ja snart onsdag" men sen insåg jag ju att det är faktiskt bara lördag idag (för visst äre väl de?) så det är typ en halv vecka kvar fortfarande tills vi får veta hur de går för mannen med att få nytt jobb. Jag är inte alls otålig ;) 

1 kommentar:

Likkan sa...

Vad ska han ha för nytt jobb? =D

Sv: Hahaha ja jag med xD Kolla den här tråden: http://www.familjeliv.se/Forum-9-191/m46106845.html De två senaste inläggen från anonym är jaaaag xD
Men jag har nyss läst igenom hela tråden och höll på att garva ihjäl mig xD