fredag 8 juli 2011

Skräp eller nått

Tror jag lyckades somna kl ett, vakna vid tre och låg vaken bra länge, sov i små kvartsintervaller, var vaken när choffa gick till jobbet vid halv sju, fläkten slutade fungera överhuvudtaget, grannen började inte bara spika kl 7 utan även såga med sticksåg plus att andra grannen lämnade hunden som stått och gnällt sen 20 över 7. Undra på man blir tokig liksom. När mannen gick hoppa i af fläkten igång, han fick stänga både dörr och fönster till sovrummet och jag lyckades sova den utmattades sömn i drygt två timmar, så nu kan jag faktiskt röra mig utan att ramla ihop, men är inte direkt pigg och känner att de nog skulle vara till nytta för mig att vila upp mig, måste lura någon att dammsuga. Nu är frågan, försöka sova mera eller mat?

Sen väntar jag på att få höra om Saras hemlisar också :p


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Sara sa...

Lyllos som lyckades somna så tidigt ! :o Jag gick och la mig och var jätte trött men kunde ändå inte sova. Klockan kvart över 5 imorse var senaste gången jag tittade på klockan och nu känner jag mig som en zoombie. Skulle verkligen behöva mer sömn xD

Sv : Har du inte läst på facebook ? Där skrev jag ut det. Men iaf, skickar ett PM till dig där ifall du missat :)