lördag 23 juli 2011

Lördag :)

Inatt gick bra faktiskt, vakenperioden var min inatt för mannen tog den natten innan, inatt hade Phoenix ett helt annat mönster dock så han kanske håller på och byter, istället för 1-fyra halv fem och så frukostmatning och så, lyckades jag få honom att somna vid halv två, i famnen på mig för han gnydde lite och jag tyckte mannen skulle få sova, vid halv tre väckte jag mannen så han kunde flytta sakerna i vaggan och så fick han ligga i den och jag passade på att pumpa typ 150ml innan man sov för egen del, vid fem och vid sju fick mannen flaskmata miraklet och sen dess har han sovit. Tycker han borde vakna snart. När jag klev upp blev jag tvungen att pumpa igen för då läckte vi, otroligt fräscht xD babydregel och bröstmjölk men vad gör de. Blev 240 den här gången, han sover alldeles för mycket.

Nu åker faffa och fasse och jag ska nog passa på att ta mig en liten dusch innan skrutten vaknar. Mommo och moffa kommer troligtvis ikväll lät de som.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Sara sa...

Sv: Skönt att hon funkar bra på det :p Kira bajsar mängder av "mataffärsfoder" xD
Jag har hittat ett märke som heter "Acana", bara hört bra om det.
Man vet nästan lite vad man kan vänta sig efter att ha läst alla recensioner på sidan som säljer fodret ^^

Kira är dessutom så himla jobbig, det finns lixom inget som passar henne. Det duger i nån vecka sen är det matvägran igen. :/
Så denna veckan är det grädde i maten som gäller, haha xD

Emelie sa...

Haha, jäklar vilken mjölkko du är ;) Så mycket har jag nog aldrig lyckats få ut på en gång! :)