onsdag 6 juli 2011

Glass

Pallrade mig iväg till Ica och köpte glass, den var typ halvsmält när jag kom hem men god var den :) så de är minsann inte bara jag som smälter bort xD

Imorgon blir de att försöka (föööörsöka, om de inte är för varmt) att göra någon slags nytta. Om vi fortfarande vill alltså, när de väl är imorgon xD

Mannen ska jobba 16 timmar, torsdag-fredag och sen är han semestrig och lat med mig :)

Sovrummet är äckelvarmt så vet inte om de blir nå sova inatt heller. Synd, för jag är skittrött.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Sara sa...

Sv : Jag skulle vilja starta någon form av hundgrej :p Typ pensionat eller hunddagis eller så.
Skulle även vilja bli aktiv i bruksklubben, kanske utbilda mig till instruktör eller något själv :p Men vi får se vart framtiden bär av :)

Varför kan man inte träna den rasen som andra hundar ? Eller det kanske är för mycket att berätta xD

Sara sa...

Sv : Ja men visst du kan få AC:n :p Blir ändå lite för kallt tycker jag.

Svar på svaret : Alltid ett plus när det som sitter på huvudet där funkar. Dom brukar Kira koppla bort och på lite som hon själv vill xD
Jaha det är en ras som är lite reserverad alltså. Ja det är tur att hon är så himla söt :D