onsdag 27 juli 2011

what to do

Dom senaste timmarna har jag i mycket upprört tillstånd storstädat sovrummet så det är kliniskt rent, jag vet dock inte om de hjälpte mot de upprörda, det förbannade eller den stora ledsna känslan som uppfyllde hela mig men de blev i af fint.
Jag blev både jävligt förbannad och ledsen över den idiotiska kommentaren, hur någon har mage att säga en sån sak är något som övergår mitt förstånd.
Jag har stora allvarliga funderingar -trots att jag bara bloggar för min egna skull- på att sluta blogga, trots att jag bloggat i drygt fyra år, funderar jag på att sluta, det är inget kul när folk är ute efter att förstöra. Mannen tycker inte att jag ska sluta, men hur kul är de när folk bara förstör liksom.
I skrivandets stund så håller i af min blogg på att sparas ner på min externa hårddisk för det vill jag i af ha kvar om jag bestämmer mig för att sluta, tiden får utvisa de.

Ni får gärna komma med era åsikter om bloggandet här.

6 kommentarer:

Marina sa...

Tycker inte du ska ge denna anonym glädjen att veta att den har lyckats få dig att sluta. Går det inte att blockera anonyma kommentarer. stå på dig gumman vet att det inte är lätt men du har vänner som står bakom dig. Kram

Nina sa...

Halloj! Vet inte riktigt vad som hänt men vad jag fattar för så är det någon som kommer med massa idiotiska kommentarer...kan man inte spärra så att folk inte kan kommentera?

Sara sa...

Tycker definitivt att du ska fortsätta. Att folk håller på är bara rena avundsjukan. Du skriver så bra och jag tycker att ni ska hålla hårt i era åsikter :)
Alla människor är olika och dom flesta är väl "bortskämda" med att det läggs ut bilder på bebisar stup i kvarten. Jag tycker att det är bra att ni inte gör det ! Jag håller på dig Nokz :)

Gabbie sa...

Det finns så många paragrafryttare, perfekta mammor, besserwissarar osv som plötsligt dyker upp när man får bebis. Vissa av dom är enbart ute för att göra livet pest och pina för alla nyblivna föräldrar, andra försöker hjälpa men resultatet kanske inte alltid blir som man tänkt sig. Det jag gjorde när jag började få kommentarer om hur jag gjorde med min son, det var helt enkelt att inte bemöda mig med att besvara dom. Vissa orkade jag inte ens läsa. Det taggar dom bara ännu mer om man svarar, kommenterar och blir arg... Slutar du blogga så är nog anonym den mest nöjda personen i din omgivning. Ingen annan.

Sofie sa...

Tycker du absolut ska fortsätta gumman <3 Gillar att läsa din blogg och du är för bra för att sluta pga någon idiot som verkar ha ett riktigt tråkigt liv.

Emelie sa...

Klart du inte ska sluta blogga bara för att det finns idioter som inte har något bättre för sig än att gnälla på dina beslut och lämna anonyma kommentarer. Kan man inte stå för det man säger/skriver så ska man ge fan i att göra sig hörd.