torsdag 7 juli 2011

Sängdags


Men har inga jätteförhoppningar om att få vakna utvilad imorgon heller, de verkar liksom bara inte funka. Är de inte halsbränna, äckelvarmt och bökigt i bebismagen så är de tokiga grannar. Men ska polisanmäla dom med hundarna i af, tätbebyggt område så får hundarna inte störa hur mycket som helst tydligen, och inte bara att dom piper/ylar/skäller/gnäller hela tiden som stör, Roxy blir smått tokig av att höra dom också och de är skitjobbigt när hon går runt och piper, dessutom tycker jag hundgården är i allra minsta laget för en hund och nu sitter de två stycken där :s jag tycker synd om dom helt enkelt!

För övrigt så väntar jag på att mannen ska nörda klart, nu när jag gett upp att rädda kossor för kvällen, nästan spelat så jag får tumvärk, haha, nej då men många kossor är räddade tack vare mig xD
Så ska vi ligga och prata, vem vet hur ofta man bara kan mysa (och han klia mig på ryggen) sen när bebisen kommit liksom, gäller att passa på medans de går.
Förhoppningsvis *pepparpeppar* behöver han bara in och vända på jobbet imorgon och får kompa hem direkt, skulle vara mys <3

Och med detta superlånga inlägg om ingenting egentligen så säger jag förhoppningsvis godnatt och hörs inte av mer försen imorgon, förhoppningsvis...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: