måndag 11 juli 2011

Dove Intense Repair Express Intensivbalsam

Jag är medlem på buzzador och där får man - i korthet prova olika produkter/tjänster och så får man svara på frågor om produkten och berätta vad man tycker och så.
Denna gång har jag fått vara med i kampanjen för Doves nya balsam (jag tolkar de som att de är nytt i af) och nu i veckan ska de komma ett paket till mig med ett sånt balsam till mig samt småbalsamer (säger man så? xD) som jag kan dela med mig utav till mina vänner :)
Jag väntar för fullt på detta paket och ser fram emot de för jag tycker mitt hår känns lite småslitet efter den här jättelånga graviditeten :P
dock tänker jag köpa till schampoot i samma serie för jag tror inte på att blanda olika märken

1 kommentar:

Tingeling sa...

haha jag försökte också komma med i den undersökningen men fick inte det xD