lördag 16 juli 2011

Lördag

Jag är i af ganska så säker på att de är de men jag har ju haft fel förut xD
Nu har jag i af bestämt mig för att de nog faktiskt är dags att klättra ur sängen och få i sig lite frukost, blir nog varm oboy och ostskorpor för de är vi sugna på och som tur var är de sånt väder ute :) efter de ska de tvättas lite grann och så måste de dammsugas igen. Sen har mannen och jag vart inne länge på att möblera om i vardagsrummet så de kanske händer idag med, vi vet ju inte riktigt hur vi vill ha de men vi har ju hela dagen på oss att prova oss fram så :p stackars mannen de är tur han älskar mig så mycket som han gör så han står ut, underbara han<3

Men nu vet ni att vi lever allihopa och om de är lite tyst vet ni varför; då är jag städa-där-flytta-den-general


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: