söndag 24 juli 2011

Myspys

Maten var hur god som helst, så klart. Phoenix har ätit och givetvis somnade han om igen, mannen ligger och vilar middag, mommon har borstat hunden och återtagit dammsugartronen, pluttsyskonen ser på Disney channel och jag vilar för de känns obekvämt i stygnen men ska la städa badrummet här uppe snart tänkte jag, de behövs nu igen, för tydligen är man där och stökar ner mer än man tror, för jösses va stökigt de är.

Imorgon ska vi iväg till BVC också, dags att väga och mäta min lilla skatt, och han blir en vecka imorgon, mitt hjärtegull och jag vill han alltid ska vara såhär liten, söt och mysig<3 men de är ju omöjligt men drömma går ju.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Sara sa...

Tacos är ju så gott ! Det är så lätt att göra och toppenbra mat att bjuda på eller göra när man är flera :) Alla kan välja och vraka som dom själva vill xD

Sv : Fast handlar det om Harry Potter så måste jag nästan få ta båda (A) Även om jag inte läst alla böckerna och inte sett dom två sista filmerna ^^