fredag 22 juli 2011

Sånt som stör!!

Och ja ta gärna åt er om ni känner er träffade ;) haha
Folk tjatar om att vi ska lägga upp bild och vi svarar - i snäll ton att nej vi vill inte men ändå detta tjatet. Argast blir jag dessutom på dom som är vän med både mig och mannen och först tjatar på mig och sen på honom! Va fan har ni för problem? Är de ordet nej ni inte förstår eller är de respekt som saknas i er? Jag tröttnade i af och skrev

"varför har folk så svårt att acceptera att vi inte tänker lägga upp några bilder? En annan klagar ju inte på att ni väljer att göra de. Ömsesidig respekt ja tack!"

Undrar om folk fattar nu, att man ska behöva ryt ifrån på skarpen stör mig


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Sofie sa...

Tycker det är bra att ni inte lägger upp bilder och står upp för er åsikt :)

Cole sa...

Grattis till din lilla pojke! :) Folk måste respektera dina beslut, han är din son. Jag bara ladda upp bilder på min son som jag har familj & vänner som bor långt borta ( :( ), så det är trevligt att de får se min son växa upp. :) Ha en härlig första helgen som en liten familj!

Tingeling sa...

Haha ja man kan ju undra vad dem tänker.. Vill dom så gärna se honom så får dom väll komma och hälsa på kan man ju tycka..

Du får säga till när man får komma och hälsa på gudsonen ^^