söndag 24 juli 2011

Natten som varit

Inatt var de mannens natt, när vi ju ändå båda är hemma passar vi på att turas om :) han och Phoenix var vakna mellan halv två och fyra ungefär och satt och myste i vardagsrummet och var på visit inne hos choffa och åt och lyssna på musik. Vid fyra brukar han somna så då bäddade mannen ner Phoenix och typ tio minuter efter de hade jag drömt någonting så vaknar upp i vild panik och mammainstinkt och jaa svårt att förklara men jag ville beskydda vaggan med stekpanna, tror de är skönt att inte minnas den drömmen i af. Mellan sju och åtta var han vaken igen, och åt och myste lite med mamsingen, och vid straxt efter elva samma sak plus att vi passade på att bada lite - inte så populärt. Och nu ligger mitt lilla guldkorn och sover och vi väntar på mommo&moffa som snart borde vara framme.

Svar om amning:
Jo då, så ofta de bara vill sig så ammar jag, men han är inte hungrig lika ofta som jag måste tömma ;p

Note: idag provade jag lite gamla byxor, några passade inte och tvivlar på att dom kommer göra de och vissa passar men magen ser inte så snygg ut, lite för pösig xD de är dock samma storlek på dom men de där med storlekar blir man ju aldrig klok på :o


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Emelie sa...

Haha, känner igen det där med badandet. Lilly skrek när vi badade henne på BB och första gången vi badade henne hemma. Men sen testade vi att ha varmare i vattnet och då tyckte hon att det var skönt:-)