torsdag 28 juli 2011

Ni har rätt

Jag kan helt enkelt inte bara sluta blogga, speciellt inte med tanke på allt det underbara stödet jag fått från mina underbara vänner och min älskade man, det är allt en jäkla tur att ni finns.
Som många sagt så går de ju att göra så att folk inte kan kommentera anonymt och jag har ändrat till de, har haft det så för att till exempel min mamma och flera släktingar inte har googlekonto osv, men dom har blivit informerade om (som även står i vänstra kolumnen) att dom kan lämna kommentarer på facebook, mejl eller mobilen, tycker dock att det är synd att någon ska hålla på och förstöra för alla andra.
Nåväl, nu känns de lite bättre, mest tack vare erat stöd och förståelse, lite tack vare all städning :P

2 kommentarer:

Sara sa...

Bra där ! :)
Du är bäst ! Och du klarar allt :)

prettygutegirl sa...

Det tycker jag är bra :D / mamma och numera oxå mormor