söndag 17 juli 2011

Nej vet ni vad


Nu har jag fikt med mannen min och är än jag inte mycket piggare faktiskt, fika är kanske ingen universalmedicin ;) så jag står i valet och kvalet på om de blir en middagslur snart kanske, känns behövligt. Speciellt om man ska lyckas vara både pigg, glad och vaken, är lättare att vara glad om man är någorlunda utvilad för just nu känner jag mig stundtals lite depp för de inte "ramlat" ut någon bebis än xD och är man trött har man dålig humor också, synd om stackars mannen som tycker jag har de i vanliga fall då ;)

Resten av dagen blir de... Väntande blandat med vilande skulle jag tro, lagomt jättespännande och ikväll blir de nog film, funderar på att glo på just go with it vad de nu är dom kallar den på svenska kommer jag inte ihåg men komedin med Jennifer aniston och Adam sandler ni vet.

Annars så är de typ som vanligt här

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: