torsdag 21 juli 2011

torsdag

Efter att ha fått höra från lite här och där att jag inte bloggat än idag så får jag väl lov att göra de då ;) Tycker ju trots allt att det är kul att folk vill läsa om vad jag gör :)

Inatt gick riktigt bra, visst Phille var vaken några timmar men de var liksom räknat med från hans föräldrars sida och de är liksom lätt hänt om man sover hela dagen så :) Men jag tycker han är en otroligt snäll liten bebis som bara sover och myser med sina föräldrar. När mannen påpekade att han aldrig kommer vara såhär liten igen fick jag lite ångest, jag gillar hur han är nu, perfekt size och han är så fantastiskt fin, jag vet att alla tycker de om sina barn men herregud, han är de finaste vi någonsin gjort. Jag är inte gjord för att vara gravid eller föda barn, men jag är nog född till mamma för jäklar vad bra på de jag är (känslan går säkert över och jag kommer bli hysterisk och orolig hela tiden mne i af :P) och jag gör fina barn, eller ja jag och min man.

Ska försöka få upp lite om förra veckan och början av den här snart också, medans minnet är färskt liksom :)

1 kommentar:

Helena- Mamma till Vincent sa...

Vi vill gärna se lilla undret med :) så vill jag så klart höra ALLT om förlossningen :)