måndag 11 juli 2011

Kväll

Ja nu är klockan nio, och här ligger jag i soffan och funderar på hur tidigt de är legitimt att skicka sig själv i säng när man är 24 (för jag är tydligen så gammal numera, inte riktigt vant mig än) jag har i af beslutat att de blir i säng både tidigt och skapligt idag för så har de inte vart dom senaste kvällarna. Men imorgon ska vi upp tidigt för vi har saker att göra minsann, för imorgon ska vi iväg till bm för mät och väg och sånt där och hoppas hon säger bra saker, och med de menas saker som vi vill höra xD dessutom måste vi börja försöka bli utvilade (ett lycka till kan behövas för hittills har de ju inte gått någe vidare) för nu kan de verkligen vara dags när som helst och de känns lite spännande, lite nervöst och mycket efterlängtat ;)

Pk var hos sin bm idag och var öppen 2cm så hon hoppas på att hennes bebis kommer imorgon när hon fyller 25 och de håller vi tummarna för, dock kan de dröja lång tid innan de öppnas så mycket att de gills som förlossningsstart, dvs 4cm, men jag tänker ändå hålla tummarna för henne :)

Men nu ska jag se om mannen vill umgås lite innan jag skickar oss i säng


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: